Midsommar afton

Hur mår ni idag då? Jag mår iaf hur bra som helst. Inte alls bakis. Kan bero på att jag inte drack en enda droppe igår. Jisses, när jag hör runt i min kompiskrets så var det faktiskt inte många som drack igår. Lite knepigt ändå om man jämför med för några år sen. HAHA! Kanske är så att vi vuxit upp en aning. Firade iallafall min midsommar ute på ett ställe som heter Karlsro. Åkte dit med min familj. Senare kom även barnens farmor och farfar ut och gjorde oss sällskap. Var ju tänkt att barnen skulle få dansa runt midsommar stången och allt det här. Tipspromenad och gud vet allt vad dom hade hittat på för barnen där uppe. Men när vi hade suttit där uppe ett tag, hunnit fika osv så öppnade himmeln portarna och ner öste regnet. Så mycket dans runt midsommar stången blev det inte. Träffade även på Maria och hennes underbara familj där. Satt och tjatade med dom resten av tiden vi var där. Riktigt trevligt tycker jag. Härligt när man träffar ännu en stor familj :) Vi borde firat midsommar ihop, det hade nog varit skoj :) Får bli ett annat år helt enkelt. Här har ni iaf de kort jag hann ta igår. Inte många men det räcker nog :)



Hoppas iaf ni hade trevligt igår trots det dålig vädret. Och hoppas ni inte är alltför bakfulla :P

Kommentarer
Postat av: Niclas

har väl inte sagt att det är lätt men roligt att man köper så mkt filmer och aldrig ser dom.. hehe :P

2009-06-20 @ 16:02:35 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Hej!



All info om mina kläder och hur du beställer hittar du på "beställ".



Just nu finns bara tears-linnet att beställa hos mig och så finns Jane, Seven och Casual att beställa på melba.se



Kram!

2009-06-20 @ 17:33:42 // URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: amanda

Gud va fiin design :O ;D

ååh avvis :)

vart hitta du nedladdningen av tejp penseln? :)

jättetacksam för svar <3

2009-06-20 @ 20:07:02 // URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Postat av: amanda

elr aah nedladdnings sidan du hitta tejpen ah :)

<3

2009-06-20 @ 20:07:39 // URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbara kort gumman...

2009-06-22 @ 14:55:41 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0