Natti

Nyss hemkommen. Haft en kanon kväll. Mycket tjat och spel med tjejerna. Att jobba i en annan butik var inte heller några problem. Nu kommer jag längta lite extra tills vi får våran nya kassa med bara ;) hann även svänga förbi tattoo studion och få min tid fixad idag med. Är ju tyvärr tvungen att skjuta fram den med tanke på att jag ska åka och kolla på Social Distortion nästa vecka :) Åh så jag längtar. Kommer bli kanon kul!!
Men nu är det tyvärr dags för mig att sova. Är en jobb dag imorgon med och efter det är jag Ledig i hela 5 dagar :D så gott så. Men ni får ta och sova så gott så hörs vi imorgon igen.
Kommentarer
Postat av: Sophie

sv: haha jo jag tycker också det är dags :P alla har sett filmerna förutom jag, har bara sett johnny depp i cry baby och sweeney todd :P

2009-06-15 @ 23:36:25 // URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0