Naturlig

Här följer lite kort från igår. Kom på att jag aldrig slängde upp dom igår. Sorry..  Först var man osminkad och naturlig hemma hos mamma sen åkte jag hem till Niclas och satt där och pratade om allt mellan himmel och jord. Mysigt värre. Våra försök blir nog bara värre och värre haha! Och om ni inte fattar ironin angående mina solglasögon kort inomhus så är det nog mer synd om er än mig ;)





                                                                                                                                                                                          you know you love me
Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulliga dig...fina kort...

2009-06-22 @ 21:01:59 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0