NEWS!

Måste först säga att ni får ursäkta det dåliga bloggande igår men jag skyller allt helt och hållet på blogg.se. Försökte flera gånger igår men det ville bara inte bli skickat så jag blev arg och gav upp.. Hoppas det fungerar idag bara annars kastar jag nog ut datorn i regnet.. *morr*

HAR NI HÖRT vem som ska bli H&Ms nya gästdesigner!!? JO ingen mindre än självaste Jimmy Choo. ÅH! Detta innebär alltså att jag kommer bli fattig och förmodligen gå i personlig konkurs för jag kommer ju vilja ha varenda pryl som kommer hit. :) Detta ska bli spännande. Åh så spännande. Den 14 November lanseras kollektionen i våra butiker. har man tur så kommer märket till en butik nära en själv. Kollektionen kommer nämligen bara att släppas i ca 200 H&M butiker runt om i HELA världen. Så chansen på att den kommer till min stad är rätt liten men jag får helt enkelt se till att befinna mig i Stockholm den 14 November :) Om jag har fattat det hela rätt så kommer det alltså bara att släppas kläder och väskor av märket jimmy choo som annars är så känt för sina underbara skor. Men ja vi får se vad som finns i butikerna i höst.

Nu är det dags för mig att gå till jobbet i regnet. usch. Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa om en jättebra sida som verkligen fungerar. Tjäna riktiga pengar genom att registrera dig på gratissidor, värva medlemmar samt få tillbaks pengar när du handlar via internet. registrera dig här http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=14812

och få 20 kr med en gång. Det är helt gratis att registrera sig

2009-06-18 @ 09:50:19 // URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: EVELINA

Fin blogg :)

2009-06-18 @ 11:21:01 // URL: http://widaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0