Propp Mätt

Nu vet jag inte om allas midsommar firande är över men jag ska iaf avrunda mitt lite lätt med en film i soffan med min baby. Är propp mätt efter all mat vi stoppat i oss idag. Haha! Men så ska det väl vara. Har totalt glömt bort kameran idag men några kort lyckades jag skrapa ihop. Kommer dock slänga upp dom imorgon. Orkar inte riktigt idag och det hoppas jag ni har överseende med. Undra vilken film det ska bli ikväll då.. Hmm har lust att se något nytt, som jag inte har sett. Får se om vi hittar något titt vänligt bland våran 42 nyinköpta filmer ;) Sen kommer jag nog somna väldigt gott inatt/kväll. Känner redan nu att ögonlocken börjar bli lite tyngre..
Hoppas att ni haft en underbar midsommar och att ni tagit det extra lugnt med snapsen :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vecknas blogg tävling i min blogg! :)



Var gärna med! ♥

2009-06-20 @ 12:59:12 // URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Niclas

haha ni är som oss... har massa nya filmer och inte sett dom alla än... haha... :)

2009-06-20 @ 13:33:39 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0