Redan morgon...?

God morgon kära läsare ! Jag sitter här i soffan och äter frukost. Känner mig en aningen stressad. Skulle börjat klockan 12  idag egentligen men har fått ett sms av chefen som undra om jag kunde komma in en timme tidigare och få sluta en timme tidigare.. visst, men nu blev allt så stressigt på morgonen. Jag ska ju hinnna äta upp frukosten, duscha och göra mig iordning på mindre än en timme.. :S ja jo men det går nog hehe. Får lägga i en annan växel bara.
Ja som ni kanske fattat så är min midsommar-ledighet slut och jag ska tillbaka till jobbet idag. Så det kommer dessvärre inte bli så mycket uppdatering för än i eftermiddag. Kanske hinner slänga iväg ett litet mobilt blogg inlägg på lunchen. Vi får se. :)

Vad ska ni göra idag?
Kommentarer
Postat av: maria

Jättekul blogg!:D

2009-06-23 @ 17:00:08 // URL: http://mariaochtyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0