Same Same

Jag ber verkligen om ursäkt för den super dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Men jag har haft fullt upp hela dagarna som ni kanske har förstått, jobb jobb jobb och åter jobb. Det blev en lika lång dag idag.. 08.00-20.00.... Man får mycket gjort på jobbet.. Men när man ser att det är blå himmel, sol och strålande väder ute så känns det inte så lockande att sitta inne.... Men Men snart är det över och allt blir som vanligt igen :) Gör min sista dag imorgon så på torsdag är jag tillbaka på mitt vanliga jobb igen :)

Just nu sitter jag hemma hos niclas, äter popcorn och kollar på Desperate :) Mysigt värre. Men blir nog inte alltför långdragen här, känner att min trötthet slår ut mig helt snart. Så sängen nästa.,

Hörs imorgon igen!
Kommentarer
Postat av: Evelin

Varför har du haft sådana dagar? Låter ju lite väl långa om jag får säga det själv :)

2009-06-10 @ 08:30:18 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0