Sista fredagen


Sådär ja, nu fick jag äntligen tummen ur och kollade på denna film. Changeling. Den var faktiskt riktigt bra, gripande och mycket känslosam. Det pendlade verkligen mellan att man blev riktigt arg och en massa sorg.. Ni som inte sett den än borde verkligen ta er tid för denna film. Över 2 timmar men helt klart värt det. Clint Eastwood har gjort det igen! Eller a då, när han gjorde den :) Jag är ju lite seg som ni märker haha!


Så, idag var det alltså fredagen den 12 Juni och därmed skolavslutning för de flesta barn . Så även för våran lilla familj. Upp tidigt idag och iväg till Raffaels skolavslutning. Jisses, det går så fort. Han slutade redan ettan den lilla grabben. Usch tiden går alldeles för snabbt.... Men vad ska man göra. Inte direkt så man kan stanna tiden. Jag hann tyvärr inte vara med på hela avslutningen eftersom jag skulle jobba. Lite tråkigt men det behövs ju göras det med.
Åh ! Jag och baby testade även vårat ny Guitar Hero; Metallica idag :D Riktigt roligt måste jag säga . SÅ nöjd! Man kunde göra mycket mer med sina gubbar nu tex. Coolt. Slänger upp kort på hur min G.H gubbe ser ut här :)



Nä nu får det bli en dusch och sen sängen. Tråkig fredag men imorgon blir det jobb sen bär det av upp i skogarna för fotboll, grillfest och en massa skoj :) DET ser jag verkligen fram emot.
Sov gott på er !
Här har ni även en liten snabb Dagens :)
Skjorta & Skärp: Vero Moda
Jeans: Vila
Stövlar: Scorett
                                                       
Kommentarer
Postat av: Evelin

Hehe, fick själv tummen ur igår och såg changeling. Riktigt bra film ja.

2009-06-12 @ 23:26:01 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0