Städmani

Har precis hämtat en nogger från frysen och slagit mig ner i soffan. Är helt slut nu. Har städat som en galning idag. Dammsugit, moppat, tvättat fönster, vikt tvätt osv osv.. Men blir man på städhumör så är det väl lika bra att köra på, eller hur :) Nu är det iaf fint här hemma så nu kan jag ligga på soffan helt utan dåligt samvete. underbart!

Åh jag vet inte om jag har berättat att jag köpt skor :D ovanligt va haha! Men dom var så billiga och bra så man kunde ju inte motstå. Ett par vita, platta. Bra att ha till sommaren och passar till alla kläder konstigt nog. Bra skor helt enkelt. Sen hittade jag även ett par svart, lite pumpsliknande. Super söta på. Dessutom på rean så dom kunde jag verkligen inte motstå. :)

Har även fått  hem ett par vita leggings och en underbar jeans tunika från Vero Moda. Åh vad jag bara älskar den. Den fick till och med bli min midsommar klänning trots regnet :) Har tyvärr inget kort på den än men lovar att slänga upp så fort jag får tag i ett :)
Nåja, det var de fynd jag har hittat här i veckan. no more , no less.. Nästa vecka får jag lön. ojoj, underbart. undra vad som händer då tro hehe. På torsdag är det ju iaf Göteborg som gäller sen får vi se vad som händer mer..
jaja. nu ska jag slappa :) hej så länge
Kommentarer
Postat av: Evelin

Jamendåså :D Bara sätta igång och prova sig fram med designen då, jag väntar spänt :)

2009-06-21 @ 16:48:48 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0