Allt suger!

Ja det kan man lätt säga om mitt liv angående pengar just nu... Allt kanske inte är pengar jag vet. Men hey! Man måste ändå ha pengar för att överleva i dagens äckliga samhälle.. Och det är något jag har sjukt lite av just nu och mindre kommer det bli.. Känner att jag bara vill ge upp.. Ge upp allt. Orkar inte mer. Varför får man bara en jäkla massa kuggar i hjulen så fort det kanske går en smula åt rätt håll.. Nä två steg fram och 3 steg bak... Känns som om man aldrig kommer någonstans. Och det gör mig galen!!
Hatar detta samhället. Hatar våran piss regering! Hatar a-kassan! Hatar arbetsförmedlingen! Hatar alla idioter som har med all denna skit att göra.. Vad faan tänker dom med...?? Inte är det den delan av kroppen som kallas för hjärna iaf , den saken är ju klar.... åååh.....
Vad ska jag göra nu då? Leva på 4000 i månaden? Är det deras plan? Varför just jag..? Fast så sitter väl ungefär halva befolkningen och tänker just nu.. Men de som jobbar och kämpar för varenda lite krona.. Varför ska vi bli drababde..?
MItt liv går åt ett håll och inte faan är det upp iaf... Orka!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att du har väldigt fina bilder :)

2009-03-12 @ 19:23:17 //
Postat av: Frida

Snygga och trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg! Gå in och kika vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-13 @ 08:40:25 // URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

Jag vill tipsa dig om en jättebra sida där du enkelt kan få presentkort på klädesbutiker.

Klicka på länken: http://www.freestreet.se/?r=2168

och registrera dig, sen är det bara börja samla poäng och byta in dem mot presentkort.

Det är verkligen jätte enkelt och en superbra sida!

2009-03-13 @ 08:40:35 // URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Fin blogg!

Kämpa på tjejen..snart kan det bara gå uppåt! Jag har sagt upp mig i dessa dystra tider. Knäpp? Ja förmodligen. ;)

2009-03-13 @ 08:41:58 // URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0