Fel? Problem?

Tycker blogg.se verkar lite knepig idag. Är det bara jag som tycker det?? Har varit inne på flera olika bloggar nu och dom flesta verkar ha samma problem.. Dom visar bara inlägg från mars månad! (UPPDATERING! tydligen visas bara ett inlägg i taget :O ) inga kort eller någon info eller nått. Allt är borta... Verka konstigt. Hoppas att redaktionen listar ut vad som är fel för jag hoppas verkligen inte det här är den nya designen eller någon annan skit. Inte Kul! Jaja, hoppas det blivit bättre tills jag kommer tillbaka ikväll.
 Nu ska jag ta och göra mig iordning, sen springa några hundra ärenden innan jag börjar jobbet. Sen ikväll är det ju som
sagt dags för Kalas :D
Hörs av ikväll igen. Hoppas eran Måndag blir bra!

(outfiten från Tattoomässan)
Kommentarer
Postat av: Nima

Söt tjej :)

Kan du inte lägga ut bilder på dina tatueringar på högerarmen?

2009-03-07 @ 17:41:28 // URL: http://www.nimpa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0