Fredag den 13 & Sex And The City 2.



Det har varit mycket prat om att dom skulle göra en uppföljare till den storslagna filmen om de fyra vännerna från New York. Men nu är det klart. Alla 4 har skrivit på sina kontrakt så nu är det bara för oss fans att sitta och vänta. Verkar som om dom ska börja spela in den redan i sommar. Så då kanske vi får ett bra år ändå :) Åh! Jag längtar redan fast dom inte ens har börjat. Kollade på Sex and the City filmen igår.. Jag bröt min förpackning. Min special edition utgåva med skinfodral har stått inplastad i flera månader nu Men igår kände jag verkligen att jag inte kunde hålla mig längre. Jag ville titta på den och så fick det bli :) ÅÅÅÅÅÅH så bra den är. Man lipar exakt lika mycket som man gjorde dom första gångerna man såg den. Aldrig blir den sämre. Kan inte uppföljaren komma NUNUNUNUNUNUNU! Jag Vill!!!


Fredag den 13
Det är idag det. En väldigt speciell dag för mig på alla sina sätt. Kan inte förstå varför människor är så rädda för just denna dagen.. Inget fel på nummret 13. I mitt fall så är det till och med mitt tur nummer så ja. Idag är ingen vanlig dag! :)
Hoppas alla får en bra fredag den 13, det vet iaf att jag kommer ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0