Fullt Upp!

Jag har verkligen inte tid att sitta här idag. Jag känner att jag har en miljon grejer jag ska hinna med på min enda lediga dag innan fredag. Har fixat en viktig sak än så länge iaf. Försökt få tag på dem på H.N men inget svar där inte.. Får försöka ringa igen lite senare. Sen ska jag ta och ringa Marcus och fråga ut honom lite.. Hmmfs... Sen är det bara för mig att sätta igång här hemma. Ser ut som 7 svåra år kan jag ju lova >.< Måste boka tvätt-tid och hoppas på gudarna att det finns någon innan fredag. Annars blir det lite jobbigt ... Städa är en sak som står högt upp på listan iaf. Sen måste jag åka ut till Vargön och fixa där också.. Ja ni hör ju.. det tar aldrig slut... Urk.. Men ska sätta igång här nu så det händer något. Börja plocka iaf.. Det är ju en bra början :) Får se om jag hinner skriva några rader sen. Kanske tar mig en paus i allt städande :)
Hej så Länge
Kommentarer
Postat av: sarah

Jättefin blogg :)

2009-03-03 @ 15:15:58 // URL: http://sarahsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0