Grattis och Vår



Så då var det ute. Kate Moss är gravid och pappan är ingen mindre än Jamie Hince.
Hoppas dom kan hålla ihop nu och att allt går bra. Stort grattis till dig Kate.

Förutom dessa glada (?) nyheter så är jag väldigt glad förövrigt idag. Lite hungrig dock men det ändrar jag snart på.
Solen skiner och det är fruktansvärt gott väder. Ska dra på mig mina nya brallor och strutta ut i det sköna vår vädret. Kanske tom med ett par snygga skor som pricken över i:et ;)
Ska allt ta och göra mig iordning nu så jag och Petra kan åka iväg snart. Så vi hinner tillbaka innan Sandra dee är klar. Då måste ju vi vara klara vi med. Säger sig ju självt :)

Ha en super trevlig tisdag gott folk!

Vår Vår Vår. Du sköna Vär. Är du här nu??

Lite Tisdagsmusik som lite extra grädde på moset. :) puss på er


(ni får ursäkta all skit som är ivägen i rutan, men tack vare WMG & UMG så går inte det..)
Men lyssna kan man göra :)
Kommentarer
Postat av: Annie

oh, vad skönt med vår.. här sken solen före halv åtta imorse.. såå skönt - man bli så pigg o glad : ) ha en fin dag i solen!

2009-03-17 @ 13:27:59 // URL: http://anniealma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0