Grattis

Ser att dom har fixat problemet här på bloggarna. Skönt det. Hade inte vart kul om det förblev så. Nej nej.
Kom nyss hem efter ett rätt så livat kalas :) Det var trevligt och mycket gott blev det. Blev tyvärr inga kort, får komma ihåg kameran till nästa gång. Precis när jag kom innanför dörren så ringde Anja. Så har suttit och pratat med henne ett tag. Hon berättade att det vi båda så gärna vill ha kommer v12. Inte långt kvar :D *glad* iofs så ville jag ha det redan tills på fredag men men.. Man får inte alltid som man vill här i världen :) Men det har man ju vetat länge..
Nu är jag Rätt så trött och slö med stora bokstäver så jag ska ta och lägga mig på soffan och slå på en film. Ledig imorgon så jag kan vara uppe hur länge jag vill idag *stort flin* wiee. Det är inte så vanligt längre tyvärr. Och snart blir det ännu mindre lediga dagar.. Ja ja.. sånt är livet.
Får bli en sväng förbi mamma och dom imorgon med. Kolla läget och så bara.. Man vet ju aldrig.
Nä nu ska jag kika film. Skriver säkert en rad lite senare igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0