Natt funderingar...

Kan lätt säga att jag suttit framför datorn och kollat på en & samma sak i några timmar nu.. Dermal Anchors. Jag saknar min så otroligt mycket att jag faktiskt har haft funderingar på att göra en ny... har blivit så sugen nu när jag kollar runt lite igen.. Men är fortfarande väldigt osäker ännu.. :S Vet ju att alla D-A lämnar ärr efter sig oavsett vilket, vare sig man vill eller inte. Men jag är lite osäker på om jag känner att jag vill ha ett likadant ärr till... Ytterligare ett..  Blir det så att jag gör en till så kommer jag ju verkligen inte göra den på något öppet, synligt ställe så som i ansiktet, för där vill jag verkligen inte ha ett ärr sen när den väl ska ut. Vilket den gör förr eller senare tyvärr.

FÖRE


EFTER

Nä utan i så fall så har jag haft funderingar på att antingen göra en ny i det ärret jag redan har efter den första. Lite som att slå 2 flugor i en smäll tycker jag :) Ärret försvinner och jag får en ny glittersten på bröstet :) Fint va.. -haha- Är dock lite osäker på om det verkligen går att göra så. Att sätta en ny Dermal i ett gammalt Dermal Anchor ärr.. Hmm.. Är det någon som vet kanske??  Annars har jag tänkt o sätta den nya i halsgropen. Känns som en lite mer "skyddad" plats än den tidigare.
Vad tycker ni???
 
Jag tycker ju faktiskt det är snyggt där.... Innan ärren då vill säga (därav inga "synliga" ställen, blir inget fint sen) .. :S
Jag kan bara säga att jag är lite lätt kluven just nu... Jobbigt värre....

Jaja... Jag får ta och sova på saken, rådfråga mina vänner, min man, er...? Vet varken ut eller in.
Nu måste jag sova, vilket jag borde gjort för längesen egentligen. Ska ju jobba imorgon.. ojoj.. typiskt mig.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: SpiritSings

Halsgropen ÄR ett synligt ställe! Låt absolut bli!!



Och att sätta i det gamla ärret riskerar bara att göra det större när den skall ut. Låt bli det med!



Ett dolt ställe är där du bruka ha kläder, nästan jämt. Men vem vill ha ett ärr på magen? Så tänk dig för.



:-)

MVH,

SS



Rädda den svenska urskogen: http://www.ettklickforskogen.se/

http://stellaspiritsingsscott.blogspot.com

2009-03-12 @ 08:27:40 // URL: http://stellaspiritsingsscott.blogspot.com/
Postat av: sofia

Nej gud va fint! hur gör man så och hur länge håller det? kram sofia

2009-03-13 @ 14:55:45 // URL: http://sofiamaisa.blogg.se/
Postat av: Kathrinea

hur sitter den kvar? e det som en vanlig piercing typ? :P

2009-03-13 @ 20:56:48 // URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0