VOLBEAT

Så, nu är jag äntligen tillbaka för er som saknat mig ;) Tror inte ni kan förstå vad jag varit med om. Helt sjukt. När jag hör låtarna nu så skakar jag i hela kroppen. Det är en upplevelse så sjuk att jag knappt förstår det själv tror jag. Jag har verkligen sett Volbeat nu. Med mina egna ögon. Hört låtarna med mina Egna öron och inte genom någon stereo. Helt sjuuukt! ÅÅÅH! jag vill åka igen. Jag vill se dom igen. Stå längre fram. Ha en bättre kamera. Åh jag vill jag vill jag vill!!!!

Fredag började tidigt för mig och catta. Halv 6 vaknade jag och kunde inte somna om.. Låg och vred mig i sängen i hopp om att de andra kanske skulle kunna gå upp så jag kunde skutta upp jag med :) Vi kom iaf iväg runt halv 10 på morgonen så vi var även upp i karlstad rätt så tidigt. Hann plöja igenom några affärer innan Anja, hugo och Martin kom. Mötte upp dom och tog oss något att äta. Senare åkte pojkarna hem och vi tjejer gick och tog oss en fika på café  T som vann årets fik 2008 :) det var sjukt mysigt där inne.
Klockan rullade iväg fort och vi gick till tågstationen för att möta upp Sandra som kom med tåget ifrån Stockholm. Nu var vi äntligen samlade allihopa. Stod och tjatade lite och väntade på att portarna till 'Hotellet' skulle öppna. Sen var det dags!Vi kom in, gjorde oss hemmastadgade och började fixa och dona. Taxin kom och vi for iväg till Nöjesfabriken!!!! Äntligen var det dags! Det vi väntat så sjukt länge på var äntligen här. Tänk att ett halv år kan gå så fort när man längtar efter något så mycket :) otroligt.
Det blev lite strul med tiderna och Volbeat gick på en halvtimme tidigare. Inte oss emot. Hellre tidigare än senare :) åh det var så underbart! Musiken, ljudet allt. Det som var mindre underbart var folket runt om kring och nöjesfabriken i sig. Tror dom bröt mot X antal lagar den kvällen. Sånt blir jag så trött på. Varför kan man inte bara gå på en spelning och njuta? Nä, det fanns ju självklart folk som skulle bråka, slänga glas över publiken, ölen skvallpade runt osv osv... Jag var arg men ändå så glad över att få se Mina älskade :) nu ska vi se hur lång tid det dröjer innan nästa spelning som vi sagt ska vara en utomhus spelning i sommar! :) Den ni! Längtar redan! tihii.
Titta och njuuut gott folk! :)
(Mer kort kommer att komma)


Jag gör kameran Redo. Allt måste ju vara i sin ordning när grabbarna stiger ut
på scenen :) (kort taget av
Sandra)


Sandra, Anja & Jag. I väntans tider...


ååååh! nu börjar det. Ljudet slog i taket och ljuv musiik började spelas !!!


Så sjukt underbart! Jag kan inte ens beskriva känslan i ord! Det måste
upplevas själv tror jag :) (kort taget av
Sandra)


Michael Poulsen i egen hög person!!!!  Så jävla bra!
(kort taget av
Sandra) tack S för ett grymt bra kort på Mister M :)

Jag kan inte säga annat än att dom var sjukt bra. En bra spelning och allt. Men jag tycker att det var väldigt mycket låtar från den nya skivan. Visserligen så är det ju den touren nu men jag, och en hel del andra, ville höra en del andra låtar också. Inte bara nya. Dom gamla får ju absolut inte glömmas bort. Det var en hel del som vi ville höra men men.. Kan väl alltid hoppas dom sjunger dom på nästa spelning då :)

Nä nu ska jag ta och lägga mig på soffan och glo en film. Det är super fint väder ute men jag har verkligen ingen lust. Är helt slut i kroppen haha! inte så konstigt kanske men men.

Hej så länge. Hörs senare!
Kommentarer
Postat av: carrons

var också på Volbeat fast i sthlm, dom är så jävla BÄST!

vi stod så gott som längst fram och i mitten, men de var så jävla mycket folk och trängsel så man kunde inte koncentrera sig på musiken, blev bättre när vi flytta åt sidan!;)

2009-03-09 @ 16:18:41 // URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det här med att vara vegetarian http://kathrinea.blogg.se/2009/march/10-anledningar-att-bli-vegetarian.html jag är väldigt intresserad av vad DU tycker!

2009-03-09 @ 21:25:19 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0