Finalen

Oj, oj, oj vad härligt. Jobbet avklarat. Solen skiner. Det är varmt! Och kvällen är räddad. Wiee. Nu vill jag bara att klockan ska gå så det blir dags för mig att åka iväg här. Blir en massa mys med Eurovision Song Contest Finalen och grillat ikväll. SÅ som jag har längtat efter lite grillat. Och nu ÄNTLIGEN! Jag är 100% säker på att kvällen kommer bli super lyckad. Inget kan nå mig där ute i skogarna :)
Dagen igår var som sagt inte fy skam den heller. Fikade och umgicks med vänner hela dagen. Kunde inte bli bättre. Träffade nyfunna gamla vänner så som gamla vänner och även en fyrbent vän :) helt helt helt underbart. Ibland leker livet loppan med en känns det som. Vad kan man göra, inte klaga i alla fall :)
Tänka slänga upp lite kort från igår så slänger jag upp ytterligare en bunt med kort senare. Fast från ikväll :) Nu ska jag byta kläder och fixa o dona lite innan det är dags för min avfärd här. Kanske till och med hinner med några minuter i solen på altanen. Det vore ju gott. Ja ja Nog om detta. Hörs senare! :)
   
   
   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0