Kläder !

Nu har jag nätshoppat igen. Eller inte direkt klickat hem något, men mer fönstershoppat på nätet :) Jag har hittat sååå mycket som jag bara Måste ha så jag vet inte vart jag ska ta vägen någonstans. Kommer säkerligen kamma hem några av mina eftertraktade plagg denna månaden sen får vi se om jag köper resten nästa månad :) och i augusti får det nog bli att jag klickar hem ett par egen designade Converse skor :) Ska bli spännande. Har alltid velat ha ett par alldeles egna, som ingen annan har och det är inte så långt borta nu.

Men vad ska jag plocka med mig hem först nu då? Hmm har beslutångest och behöver hjälp. Jag tror allt ni kan hjälpa mig i denna svåra fråga. Så söta som ni är :)
Så då startar vi.







ÅH! det finns så sjukt mycket snygga, fina, coola, underbara kläder som jag vill ha hängandes i min garderob. Detta är som sagt bbara ett fåtal. Men ni får gärna hjälpa mig med dessa så länge ;) Så får vi se vad det blir jag skickar hem.
Detta är verkligen inte lätt. HAHA: Dagens i-landsproblem här hemma hos mig. Ja, jag säger då det.. Kan inte vara lätt att vara jag ibland.

Nä nu ska jag snart göra mig iordning inför natten här. Känner att mina ögonlock börjar bli väldigt tunga.. John Blund måste vara i trakterna nu.. Sov så gott mina kära läsare så hörs vi imorgon igen :)

-RÖSTA HÄR-
Kommentarer
Postat av: Evelin

Svårt... Jag tycker 2,3 eller 5 FÖRST. :)

2009-05-28 @ 00:22:35 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Evelin

Meh, blåbärspaj är ju säkert mycket enklare än rabarberpaj. Man göra bara ett paj skal (och lock) och så har man i blåbär blandat med lite potatismjöl och massa socker :D

Kram!

2009-05-28 @ 00:26:52 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Mysan

Hejsan!

Jag undrar vart du har sätt att det går att köpa "Wounder Women" t-shirten, för den var cool. // Mysan

2009-07-10 @ 18:43:51 // URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0