Längtar !


Nu är det inte långt kvar. Mindre än 30 dagar. Som jag har längtat. Inte helt själv heller. Två av mina vänner ringde Mig det första dom gjorde så fort dom fick reda på att Social Distortion skulle till Sverige. Tack Anna & Pierre :) Jag och pierre har iaf pratat om detta i flera flera år nu och nu äntligen är dagen Med det stora D:t här. Åh vad det ska bli kul. Kommer bli ett gott gäng som åker, så jag hoppas ingen utböling kommer och stör. usch nä det vill vi inte. Vore bättre så. Så man kan få ha kul och få en trevlig kväll helt enkelt.
Får se om vi sitter hos pj innan eller här. Har bestämt att grilla och dricka lite innan vi drar oss vidare ner mot gbg så det kan ju vara mysigt. Här är det rätt stort så alla får ju plats här med :)

**********

Oh! har ju inte slängt upp kort på Magnus Betnér än :) Jag väntar fortfarande på några kort men jag fick åtminstonde 1 ok kort på han. Det är dock lite suddigt tyvärr.. Attans att man inte har en bättre kamera... Hoppas jag hittar en ny i något av mina paket på fredag ;) Ja , vem vet.

Nu har jag iaf bestämt mig vad jag ska göra för tårta/or på fredag... Beslutångest går inte att leka med så jag tog båda haha! Först äter vi en smörgåstårta sen ska ajg göra en god jordgubbstårta som vi kan ha till kaffet sen på kvällen :) Gott gott.
Nä nu kommer väl baby hem när som helst. Då blir det antingen en film eller så testar vi vårat nya Guitar Hero Metallica ;) hehe UNDERBART!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0