Left Alone..

Ja idag, eller snarare nu. Är jag lite nere. Blev lämnade ensam hemma idag när det är miljoner saker att göra. hatar känslan av att vara ensam. Helt låst, inget att göra. Har redan börjat tvätt. Sen ska det dammsugas, moppas, damma, osv osv osv. Tar väl aldrig slut på eländet.. R har åkt iväg för att roa sig medans jag får ta hand om hemmet. Jag är INTE glad.. Visst det är faktiskt lite gott att få lite ensam tid. Får göra vad man vill. men... Ja jag tänker inte gå in mer på detta här och nu... + Att min S har lämnat mig för lite mer södra delar av vårat avlånga land. Hade gärna följt med henne om jag inte hade jobbat i helgen. Typiskt..


Har gjort det jag skulle gjort idag. Nästan iaf. Har åtminstonde skickat iväg mina paket på posten som var prio ett för mig idag. Måste bara tillägga att jag inte alls är ett större fan utav posten direkt. Vilka puckon. Ska aldrig mer skicka paket med dom iaf. Inte efter att fått höra hur dom behandlar paket som man skickar. Jag menar. Ser man att ett paket är ömtåligt så behöver man kanske inte kasta det år höger och vänster som en jäkla vante eller packa det längst ner med flera kilon över sig. Nä, då väljer jag hellre DHL eller någon liknande firma. I alla fall. Efter det svängde jag förbi mina vänner på deras arbetsplats för lite chitt chatt. Mysigt värre. Fick även med mig en upplaga av Sofis mode med mig hem. Så den blir det till att bläddra i senare :) Kanske hittar något intressant.

Nä nu kallar tvättstugan igen. -ljudligt suck-
Hörs senare !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0