Missat solen.

Kvällen kom verkligen med storm steg.. Har inte gjort något vettigt alls idag. Verkligen Ingenting... Inte ens varit ute hos min mamma. På självaste mors dag. Men det är faktiskt hennes eget fel så inget jag ska ha dåligt samvete för :P Dom skulle ändå inte vara hemma så.. Det har verkligen varit kanon väder ute idag. Har varit ute lite men långt ifrån så mycket som jag hade velat. Så håller vädret i sig imorgon med så kommer jag mest sitta ute och inte inne framför datorn. Den tiden kan man bara inte slösa bort inomhus. Det går ju bara inte. Då kanske jag kan få iordning på mina blommor också när jag ändå ska vara ute och försöka få lite färg.. Som i stort sett är helt omöjligt för min del, men vi gör ett försök imorgon tycker jag.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova. Det blir upp tidigt imorgon, iväg på möte några timmar sen är jag ledig enda fram tills på Fredag! Wihoo. Lite lång ledig. Gott det.
Sov gott sen så hörs vi imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Nej men du lekte ju faktiskt med mig lite iaf :)

2009-05-31 @ 23:01:30 // URL: http://www.niclasstahl.bloog.se
Postat av: Evelin

gott med långledigt ja, hade ju det nyss. nu däremot börjar sommaren och jobb hela tiden. Ha det skoj i solen!

2009-05-31 @ 23:17:24 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Ariel

Godnatt =)

2009-06-01 @ 00:10:02 // URL: http://ariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0