Sega Söndag

    
    
   
  
Igår går verkligen inte att beskriva i ord. Den var oslagbar :) Helt underbar. Hade så fruktansvärt skoj. Har fortfarande ont i käkarna idag så det bevisar väl att jag hade en kväll/natt full av skratt och glädje :) Har fortfarande lite lätt träningsverk i hela kroppen så allt dansande igår känns verkligen idag kan jag lova. Men att dansa och skaka rumpan på dansgolvet det är vi bra på iaf haha ;) Det känns vill jag lova. Skoj hade jag iaf och magnus Betnér var helt hysteriskt rolig. Han ska jag verkligen se igen . Oh JA!  Så resultatet av gårdagen var bara Kanon bra bortsett från vissa människor som var där. Men vad ska man göra, Kunde inte göra annat än att skratta. Patetiska människor finns det gott om tyvärr och jag tror dom flesta har några eller någon sådan lite för nära inpå livet. Så ja jag skrattar bara åt dessa människor för dom inser inte hur groteskt mycket dom gör bort sig HAHA!
*******
Idag däremot har det varit lugna puckar. Gick upp rätt så tidigt så det fick bli lite nybakade Chiabatta till frukost. SÅ himla gott. Senare efter frukosten så gick jag och Catta iväg till fiket och var tvugna att ta oss en kaffe så vi kunde bli som folk igen. Efter det bar det av hem till J & C. Satt och tjata en stund, käkade lite pizza och så fick det ju naturligtvis bli en himla massa mys med deras lilla son. :) Alltid lika mysigt.
Nu sitter jag i soffan med var sitt barn på var sin sida. Mys Pys. Snart kommer daddy hem igen med lite söndags pizza sen är det dags för ungarna att lägga sig och för oss vuxna att mysa framför en film i soffan. Gott gott.
Dagen till är blev det små flätor i håret idag :) Hörs senare!
    
Kommentarer
Postat av: Anonym

På kortet där du ser jätte glad ut och håller i en handväska, står du utanför fönstret till våran gamla lägenhet :)

2009-05-25 @ 19:44:00 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0