Snart så :)

God morgon. Eller snarare god eftermiddag. Gick inte upp precis nu alltså så ni vet det, har allt hunnit med en del redan. Precis käkat frukost/lunch i form av gnocchi och köttfärssås. Fin frulle va? haha! Men det blir så när man börjar jobba sent. Då är det smartast att äta något mer matigt än bara vanlig frukost..

Nu börjar jag jobba om 2 timmar, imorgon är det möte och på fredag fyller jag år! :D wiee. Jag längtar som ett litet barn på julaftonsmorgon. Att man aldrig växer ifrån det där. Vissa kanske gör det men jag kommer nog aldrig göra det. Inte än på ett tag iaf.

Nä jag har inget att skriva om.. Lite blogg torka tror jag.. Gash!!
Några tips?
Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Va roligt :-) Det är kul att folk uppskattar det, vissa blir knappt glada när de blir utvalda. Tack så mycket!

2009-05-27 @ 13:08:30 // URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0