Sol vs Blåst !!

Det blåser verkligen storm ute. Vart tog det soliga och varma vädret vägen.. Börjar bli trött på att det skiftar från strålande solsken och uppemot 25 grader till grå himmel, regn och blåst. Hur kan det går från sommar till höst på mindre än 24 timmar... suck. Vill verkligen ha sommar nu. På Riktigt. Kunna ligga på altanen och sola, bli brun, gå ner med kompisarna till stranden och bada, picknick, mys på bryggan, en öl i kvälls solen och fortfarande känna den ljumna luften trycka mot kinden trots att klockan är 23.00... Jag VILL! Känner mig som ett barn nu som inte får som det vill haha! Men jag vill verkligen ha sommar.. tycker faktiskt vi har väntat tillräckligt länge på detta nu.. Men men tydligen inte. Vi svenskar ska väl helst leva i vinterkyla, dystra gråa dagar året om, enligt vädergudarna iaf..

På min dator har jag lagt upp så jag har en ständig uppdatering på restresor. Kan säga att det är mer än lockande att trycka upp en resa nu och beställa med en gång. Men riktigt så lätt är det ju inte tyvärr. Har inget pass, så det tar ju sin tid att fixa, sen kan jag inte direkt ta ledigt från jobbet hur som helst.. typiskt. Behöver min värme.
Jag och baby har iaf en hel del planer för sommaren. Ska dra iväg på diverse roliga saker med barnen. Ska bli skoj, ser verkligen fram emot vissa av dom iaf. Eftersom jag inte varit på S.S själv så ska det bli skoj. :) Barnet i mig kryper fram med en väldans fart. Gäller bara att spara pengar nu då så man har råd med alla saker man vill göra. Sen ska vi se när man får semester också. Gottigt. Då kan man göra något lite extra speciellt.

Tänkte slänga upp lite kort nu då som jag lovade er igår. Dom är från lite olika tider så det kan nog bli lite rörigt. Men jag har bestämt mig att bara lägga upp dom så får ni se själva :)
(alla bilder är klickbara)

1.  2.  3.
4.  5.  6.

1. Jag var duktig och slängde iväg en massa kläder till fattigare länder :)
2. Trött efter en lång dag av flytt och en massa körande                               
3. Har äntligen fått upp våra dvd hyllor och med det våra filmer. JAA!         
4. Bilder från när Fredrika och hennes lilla dotter Nellie var på besök.      
5. Efter mycket om & men vågade även jag hålla det lilla knytet :) <3        
6. En god öl i eftermiddags solen strax innan våran inflyttningsfest.            
Kommentarer
Postat av: Frida

Grymt söt blogg !! :D

2009-05-10 @ 12:23:21 // URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

hallåå! vi ska iväg på en egen semester också! Tycker jaaaa! Muahahaa! Göra det vi är bäst på ;)

2009-05-10 @ 14:19:34 // URL: http://www.metrobloggen.se/neerja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0