Städning


Sitter just nu och väntar på att Rickard och barnen ska komma hem så vi kan ta tag i städningen här hemma. Har skjutit på det alldeles för länge nu och jag börjar få lite lätt panik. Hatar verkligen när det är stökigt. Det bara kryper i kroppen på mig. Usch. Så nu har jag gjort en snabb vända med damsugaren så jag kan lugna mina nerver en aning. Men sen blir det till att damma, dammsuga igen, moppa, vattna blommorna, fixa och dona. Ja allt som hör till en stor städning med andra ord..
Tror dom kommer nu så, Dags att sätta igång :)
Hörs senare!

Glöm Inte att rösta på min blogg! :)
-RÖSTA HÄR-
Kommentarer
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

svar;

åh, okej :<

jag har gjort två deisnger just nu, så att du ser vad jag gör dem i för stil ungefär :o <3

2009-05-21 @ 16:59:35 // URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0