Tuttar.

Våra samtal kring middagsbordet kan variera avsevärt. Allt mellan himmel och jord kommer oftast på tal. Men på sista tiden så har det varit tuttar. (?) Tjejerna är väldigt facinerade över detta med tuttar. Speciellt lilla Lucia. Jag får oftast höra att jag har tuttar av henne. Haha. Lite charmigt är det allt. Idag kom det på tal igen. Precis nyss när vi åt kvällsmat. Ja vad ska man säga :) Kan inte göra annat än att skratta och le. Dom kommer väl inse att dom också kommer att få ett par tuttar när dom blir äldre så småningom. Då får vi se om dom, eller snarare Lucia är lika intresserad som nu. Fast jag förstår dom allt :)

Städningen är i stort sätt klar. Lite saker som skall plockas bort bara och sen kan man slutföra det hela. Men det får nog faktiskt Rickard ta hand om imorgon medans jag jobbar :) hehe. Lite smart får man ju vara.
Nä nu ska vi snart beställa lite mat här från restaurangen.. Ska bli gott. Lite fläskfilé med bearnaise sås & Pommes. Mm. Smarrigt värre.
Kommentarer
Postat av: Niclas

ha ha... jaså börjar dom redan prata om sånt... herregud dom kommer ju skaffa silikon innan dom e 13 :P

2009-05-21 @ 23:37:44 // URL: http://www.niclasstahl.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0