En dag i parken

Blev hämtad på jobbet idag. Blev lite överraskad faktiskt, hade inte riktigt väntat mig detta. Men det var iaf bestämt att Jag och min lilla familj skulle bege oss ner till stadens park vid vattnet och bara låta barnen leka, fika och mysa. :) Var ju abslout inga tvivel på det. Klart vi skulle göra det. Sagt och gjort. Väl där nere så kom även Sandra dit och gjorde oss sällskap. För min del fick det bli en super god Räkmacka och en kopp kaffe. Smarrigt värre. Efter en stund blev det bara vi tjejer kvar för Raffael & Rickard var tvugna att gå hem pga vissa problem som dök upp. Men det gjorde inte oss något. Vi hade det bara super mysigt och super skoj :) Får bli mer sådana dagar i sommar tycker jag !

Nä nu ska jag & baby slänga på en film här innan klockan rusar iväg allt för mycket. Imorgon är jag L E D I G WOHO :)

   
   
   
Kommentarer
Postat av: maddiiiish

fina bilder! :)

2009-05-25 @ 23:03:59 // URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-26 @ 10:37:25 // URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Evelin

Tusen tack för att du sa nåt om min nya upp-piffade blogg. :) Glad att nån märkte jag hade lagt ut bilder :P Men jag är inte direkt särskilt bra på det där med webdesign så stör mig på flera grejer, så nu får den bara se ut som den gör.. :D

Tack i alla fall, du är snäll du!

2009-05-26 @ 13:48:25 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0