2012


Kollade ju som sagt på 2012 igår. Den film som dom säger skulle bli årets film... njaa vet inte riktigt om jag håller med om det. Jag tyckte faktiskt att den var skit kass... Rent ut sagt. Det var för mycket av samma grejer hela tiden och ett evigt tjat om att jorden går under typ var 5:e minut.. Sen känns det som att det bara var en o samma sak hela tiden från en halv timma in i filmen typ till slutet.. samma samma samma samma sak.. Okej vi har fattat nu. Jorden går under. En annan scen tack.. Men den kom aldrig. Så nä. Den här filmen får inget bra betyg utav mig iaf. tyvärr.. Visst att dom hade mäktiga effekter och en del coola scener och att det säkert kostade massa pengar men that´s it. Det gör inte en hel film. Tyvärr killar. (producenterna). 
Hade jag varit er som inte sett den så hade jag inte lagt ut pengar på bio utan vänta då hellre tills den kommer ut på film och hyr den istället...

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att veta! ^^

2009-11-23 @ 00:58:40 // URL: http://veronicapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0