70-tals musik

Vad har jag gjort idag egentligen..? Inget vettigt alls. Jag har fajtas med mina känslor, vart på siba med jonte-det var iofs väldigt trevligt, ätit lite mat med niclas och jonte och nu sitter jag här och kliar ögonen ur mig pga allergi.. suck. dumma ögon. Men jag får fixa det på något sätt för snart ska sminket på igen och sen bär det nog av ut till stadens såkallade sportbar. En kompis som ska spela lite musik där ikväll så det kan ju vara trevligt att stötta lite :) Hoppas det blir trevligt. Men först får det bli en kaffe på Carinas. Behöver nog komma ut bland lite folk eftersom jag satt inne igår och inte gjorde nått... Aja, nu får jaag väl lägga på ett kol. Snart ringer sandra igen och är säkert halv vägs in till stan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0