apartment

Åh nu ska jag snart åka och kolla på ytterligare En lägenhet. :) Idag har det gått undan. Lägenheterna har bara poppat in. Underbart! Äntligen kanske man kan få lite medvind..?  Har dock kollat på lägenheterna själv, men det gör inget. Det är ju ändå jag som ska bo och trivas där. Fast det hade vart skönt med en andra åsikt också. Well Well. Får försöka lura med mig någon nu då. :) Får jag denna så kommer det bara bli en massa shopping framöver. Ny soffa, ny säng, ny tv, nytt allt. A fresh start så att säga.
-paus-
Nu fick jag iaf med mig en vän som ska kolla på lägenheten med mig. Det var snappt fixat. :)

Nä dags att göra sig iordning. Sitter ju i morgonrocken igen efter att jag färgade håret, så lite kläder skulle nog inte sitta fel eller vad tror ni :)

Kommentarer
Postat av: attis

Gomorron vännen. Hoppas du hittar en lägenhet som du gillar. Ha det bäst och lycka till.

Kramen

2009-11-27 @ 08:38:04 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0