Color

Nu var det dags. Idag fick jag färga håret. Men jag har valt en annan färg att färga med denna gången. Får se om man ens ser någon skillnad. Svart hår är ju rätt svårt att färga på när man har haft det i flera flera år. Men men resultatet ser jag om några minuter och då får jag taa kort och visa er. Var ju lite lat och glömde det sist gång jag färga mig lite. :)

idag har jag hunnit med 3 olika lägenheter. Jisses. Men det var inte någon av dom som jag kände WOW för .. så ja vi får se vad det blir i slutändan.. Kommer få kolla på en till snart. Ska ringa så fort håret är klart. Sen kanske en till i December. DEN hoppas jag på. Den verkar fin. Well well.. nu får jag väl snart ta itu med detta såkallade håret. Klockan ringer snart och då är det dags att se resultatet...

Sen får vi se om jag orkar med en fika på stan idag. Är sjukt trött. Vet inte vart detta kommer ifrån. Men kaffe kan nog göra susen. Har inte druckigt något än idag.

Hörs senare med kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0