Dusty

Då var jag hemma igen då. Haft det mysigt idag som alla andra dagar med mina underbara vänner! Men nu är det dags för mig att ta tag i verkligheten här hemma... nämligen dammsugaren.. Suck.. Inget blir ju gjort om man inte gör det själv tydligen. Men men.. Snart blir det lättare :)

Senare ikväll, efter min lilla städning, så får det nog bli ytterligare lite film med Sofia. Vi ska äntligen se på Paranormal Activities. Inte en dag för sent eller så. hehe. Känner på mig redan nu att den kan vara Bra läskig så får nog låna en sovplats hos sofia. Läskigt värre. ;) Men det återstår att se. Jag kanske tycker filmen är kass. Well well. Dags för mig att ta tag i skiten här hemma.. faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0