En Varning!!


Bild lånad av Microsoft.

Någon sänder ut en väldigt söt skärmsläckare på Budweisergrodor. Om du laddar ner den, kommer du att förlora allt. Din hårddisk kommer att krascha, och någon från internet får ditt skärmnamn och lösenord. LADDA INTE NER DET UNDER VILKA OMSTÄNDIGHETER SOM HELST! Detta är ett väldigt aggresivt virus och inte många vet om det, Microsoft publicerade detta i går.

Något att tänka på iaf. Jag brukar vara väldigt noga med vad jag klickar på och vilka mail jag öppnar osv för det finns ruskigt många virus ute i cybervärlden som cirkulerar runt. Men min dator ska dom banne mig inte få komma åt ;) Så tänk på det kära läsare. Skydda era datorer och använd lite sunt förnuft så går det nog bra.



Nu till något helt annat. Ska ta och göra mig iordning nu snart. Äta lite frukost och hoppa ur morgonrocken till exempel. Sen blir det en fika hos Maria. Dags att skynda sig.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack för tipset, då vet man det :)

2009-11-09 @ 18:10:03 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0