Fars Dag

God Morgon alla sköna.
Okej, lite sent för god morgon kanske men ändå :) Här är jag nu. Igår var det faktiskt rätt segt på jobbet tråkigt nog. Vi trodde det skulle komma massor med folk men det kom kanske drygt 60 pers och det är INTE mycket.. synd faktiskt. Jag hade trevligt ändå, lite uttråkad vissa stunder. Men det livade vi fort upp igen. Dom nya vakterna var inga som helst problem, supertrevliga. Jag fick till och med sluta tidigare än väntat så jag var hemma redan klockan 3 :) Så massa god natts sömn.

Idag är det ju som sagt Fars Dag. Tror inte någon har missat det. Verkar inte så iallafall. Jag ska slänga i mig lite frukost, ta det lugnt och kolla på en film. Sen ska jag fara ut mot vargön till Mamma & styvpapps på lite fika eller nått. Får se vad det bjuds på. Sen är det dags att slänga på mina vinterdäck. Känns som att det är rätt tid nu. Orkar inte vänta längre så det är lika bra att få det gjort känner jag. :)

vad ska ni göra idag då?
Grattis till alla pappor där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0