Går mot det bättre

Min ögonsalva gjorde mirakel. Är redan mycket mycket bättre så imorgon blir det till att återgå till jobbet. Dock utan smink :S Men äh skit samma. Huvudsaken är att jag blir bra i ögat känner jag. För den smärtan vill jag inte känna igen.
Vi fick julpyntat lite igår ändå. Stakarna åkte upp, även gardinerna och stjärnorna. Snart funderar jag på att dra upp granen också :) Så himla mysigt med granen uppe. Spelar ingen roll om det är långt kvar till jul. Julgranen är alltid lika mysig för det. Sen så har man ju någonstans att lägga alla paket på. Perfekt.
Snart får jag gå och ta hand om min tvätt igen. Mindre kul. Sen blir det dusch och kanske en julfilm eller nått. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll... hmm

OJ jag måste ringa jobbet. hej hej.

Kommentarer
Postat av: rebeccaj.

härlig blogg du har! :)

allt bra?

2009-11-30 @ 15:38:29 // URL: http://inteduintejag.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Vilken stilfull och harmonisk design du har ;) Jättefin.

2009-11-30 @ 16:51:46 // URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0