Halloween är över..

Det har inte blivit så mycket skrivande för min del på senaste tiden som ni kanske märkt. Men har inte riktigt haft orken eller tiden heller för den delen. Men det är ju bara bra, det bevisar väl att jag har ett liv utanför bloggen också :)
I helgen var det ju Halloween som säkert många av er var ute och firade. Var tänkt så för mig med från början men det blev ju ändrat i sista sekunden. As tråkigt. Men istället kom Anja hjärtat ner som en gåva från ovan. Helt oanmäld. Så man blev lite paff. Spenderade Halloween tillsammans med henne och en massa andra. Vi hade allt en rolig och lyckad kväll trots allt. Mys Pys.

Igår, 1 november och allt så var det bara mys på soffan som gällde. Orkade inte mycket. Är egentligen våran städdag här hemma men vi tog det idag istället. Igår blev det bara god mat, massa filmer och ett bad med tända ljus. Ibland blir det bara för bra.

Nu ska jag iaf lägga på ett litet kol här, ska hem till Sofia och hennes nya lägenhet :) Så det får bli en rundvisning innan nått annat. Spännande. Hoppas ni har fått en bra början på November. Här regnar det och är astråkigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0