I´m in Loooove :)


Var ju som sagt på New Moon premiären igår då. Oh jäklar så bra den var. Jag skiter i vad alla filmkritiker säger, denna var Bra! Jag gillade såå mycket med filmen även om jag tycker att dom hade gjort om lite och klippt bort en del ifrån boken. Men det fattar man ju själv att man inte kan få med precis Allt i filmen... Förutom det så var den riktigt bra. Det jobbigaste var nog bara att både jag och sandra satt där i biomörkret och längtade till fjärde filmen haha! Jag vill se tredje filmen NU så dom kan släppa fjärde snart :D ååååh varför ska det var sååå lång tid kvar.. -suck- Nu vill jag läsa böckerna igen, jag är kär på nytt... i 2 dessutom ;) haha!

Sånt här var det mycket av i filmen ;) Trevligt för oss kvinnor. Att ha något att titta på i biomörkret. Det var nya människor, nya muskler och så spännande.. Jag kan säga att jag också vill ha en vän som jake. OMG! En annan sak jag gillade var Aro. Jag bara Älskade Aro i denna filmen. Haha. Klockrent!
Men nu ska jag sukta vidare och hålla mig i skinnet för att inte avslöja för mycket. Men jag säger bara SE DEN! :)

Nu ska jag fortsätta försöka få tag på min mor. Vet inte om vi skulle luncha eller så idag.. Återstår att se men nu, duschen :)
Ha en Mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0