Julklappar

Åkte ut till köpcentrat tidigt idag och har i stort sett spenderat hela dagen där ute -puh- så nu är jag lite trött i både rygg och fötter. Men jag hittade en hel del som tur är. Fick köpt mig några julklappar så nu är det inte så mycket kvar, hann lämna in min mobil på lagning, hann träffa Anki & Sandra, hann hitta en nyårsklänning som är så fin. :) Härligt när man hinner en del på en o samma dag.

Imorgon är min sista lediga dag inför helgen. Sen jobbar jag fredag-lördag-söndag. Vad ska jag hitta på då tro. Hmm.. Jaja , det dyker säkert upp något som vanligt. Jag vet iaf vad jag ska göra imorgon halv 11 och en halvtimma fram :) Wie. Håller tummarna. Mer berättar jag en annan dag när lite mer saker har löst sig runt om kring mig.  Ja ja nu ska jag fortsätta bläddra i min nya tattootidning som damp ner i brevlådan idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0