Lugg?

Jag funderar på att klippa lugg igen... Det känns mer rätt nu. Jag vill nästan göra det nu med en gång. Inte någon kort, rak lugg utan en lite längre, strax ovanför ögonen. M det är snyggt :) Sen kanske man ska lägga i någon annan färg i håret tillsammans med det svarta men jag är inte riktigt säker på det än. Luggen däremot har jag haft tid att fundera på ett tag nu.. Så nästa gång jag går till min frisör M så får hon nog fixa till en snygg lugg på mig. Får fixa lite bilder och så bara så vi vet på ett ungefär hur jag vill ha det..  Lite som dessa hade inte varit fel



Fast med svart hår på denna frisyren då..


hade varit roligt med en liten förändring.. var ett tag sen känns det som..
Men ska rådfråga lite med M först tror jag och kanske se om det går att testa först på något sätt så man är riktigt säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0