Monday again..

God Morgon
Måndag, ny vecka, nya tag, nya möjligheter.

Har funderat ett tag på vad jag ska ta och göra åt mitt hår. Har ju haft mina funderingar på lugg osv. Men jag tror även jag ska ta och färga det lite också. Ska ha kvar det svarta i botten men slänga i lite rött också. Det kan nog bli bra. Har kollat runt på lite kort på google och hittade faktiskt ett kort med en perfekt bild på det jag vill ha, fast hon hade tvärt om. Rött med lite svart. Jag ska ha svart med lite rött.. Men den bilden får jag ta och skriva ut och gå bort med till Maria. Tror det är säkrast om hon, med frisörutbildning hjälper mig så det blir bra istället för att jag ska stå och kladda i badrummet :) Oh vad jag längtar. Jag vill göra mig fin i håret nu. Nu innan jul och nyår, men det går inte... Har tid den 13 januari.. Känns så långt borta nu.

Nä nu ska jag rusa iväg till jobbet här. Hoppas ni får en bra start på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0