Obsessed



En liten nattafilm såhär på nattkvisten. Denna fick det iaf bli. Blev så sugen på att se den efter allt bra jag hörde om den och OH så rätt dom hade. En riktigt riktigt bra film. One Crazy Bitch säger jag bara. Jag blev riktigt förbannad. Att en jäkla slyna kan göra så mot en Lyckligt gift man & hans fru är så jäkla sjukt. Blir ju illamående. Att hitta på historier om allt möjligt för att få allt att gå i krasch. Nä fy tusan! Jag blev arg. Jag är arg. Men jag älskar Beyonce och hennes roll i denna filmen. Jag hade gjort exakt likadant om det var min man och mitt äktenskap. Denna bör ni se! Triangeldrama så det skriker om det!




Men nu är det dags för mig att sova. En låååång dag imorgon också och då blir det BIO! :D
God Natt

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

OOOOMG den verkar fett bra och jag är också en sån som blir FETT ARG till filmer, jag blev fan arg bara jag såg trailern!!! den här måste jag se och jag vet att jag kommer bli förbannad men de skiter jag i haha :D:D

2009-11-19 @ 07:43:10 // URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

den verkar riktigt bra!! finns den någonstans att köpa eller något? :D

2009-11-20 @ 15:31:01 // URL: http://nettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0