Roadtrip

Det blev inte alls som jag hade tänkt det igår. Men det var väl tur det. Hade ju gått bärsärkargång annars skulle jag tro. Men jag hade så mycket roligare igår! Hamnade först på Carinas för några koppar kaffe, sen åkte vi förbi Champions men det såg ut att vara så trist så vi sket i det. Istället hamnade vi i småland! Yes. HAHA I Anderstorp för att vara mer exakt. Ligger nära Ljungby. (pilen på bilden har inget med platsen vi var på att göra). Jisses vilken bilfärd säger jag bara. Vi fick åka några omvägar både dit och hem. Men skoj hade vi. Och många mil i bilen blev det ;) Men det var det så värt. Är så skönt att komma utanför 50-skyltarna i tråkiga Vänersborg och faktiskt göra något. Till skillnad från vissa andra losers i denna stan. Som kommer att sitta kvar här resten av sina liv. HAHA Kommer skratta er i ansiktet när jag åker sen. FU** Y** skulle jag vilja säga!
Så nu fick jag ut lite ilska också. trevligt.

Eftersom småland då ligger en bit bort så kom vi hem klockan 11 idag. Så då var det ju bara att gå och lägga sig med en gång. Trött och yr. Gick på extrabatteriet ändå från borås. Sen när jag la mig i sängen så sa kroppen bara SOV haha! Underbart :)
Tack för en super tervlig kväll till alla inblandade. Vänersborgare som smålänningar :) Ångrar mig inte en sekund att vi åkte dit ner. skoj skoj. Får vi göra om, fast med lite bättre planering nästa gång då kanske hehe.

Aja, nu ska jag iaf lägga mig och kolla på en film tänkte jag. Får se om det blir någon pizza sen eller inte. Hade ju inte suttit fel kan jag ju lova. Orka laga någon mat.. hmm Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0