Tisdagsmys

Suck ibland blir man inte lite trött..

Började dagen med möte på jobbet. Tog bara en timme så sedan dess har jag bara legat hemma och kollat på serier :) Men nu ska jag ta mig i kragen och sätta igång här. Snart dags att återgå till jobbet. Jobbar hela veckan, gott det faktiskt. Bara jobba och sen komma hem och ta det lugnt. gott gott.

Ikväll blir det räkor, vitlöksbröd och film. Ska nog tända ett och annat ljus också för att få fram den riktiga mysfaktorn. :) Sen utöver det har vi tvätt tid idag, mindre mysigt men det går fort som tur är. Så kan vi passa på att mysa med räkor och fillm medans tvätten hänger i torkrummet.
Nog snattrat. Nu måste jag skynda mig.

Mamma: Ja nä inte jag heller. Bestämde mig för längesen jag med :) Är ju samma som f-influensan. Vad hände med den liksom? borta. Aja. puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0