Twilight Saga - New Moon

Today is the Day!
Idag smäller det. Idag eller snarare inatt så ska jag och 2 av mina älskade vänner gå på nattpremiären utan New Moon. Äntligen! Som vi längtat och suktat. Vi ska först sitta här hemma hos mig och kolla på Twilight för att sedan gå bort till bion och invänta New Moon klockan 23.59 :) Idag har jag varit väldigt glad! Så som man väntat och äntligen är den här. Tyvärr har jag hört lite olika kommentarer om denna film. Mest dåliga och att den första filmen var bättre osv osv. MEN det skiter jag i. Jag kommer nog tycka om den här lika mycket. Har man läst böckerna så vet man ju varför denna filmen är som den är. Men men ;)

Nä nu ska jag invänta mina kära vänner här sen ska vi på BIO! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

ÅÅH hoppas ni får roligt! :D längtar tills imorgon då jag ska se den :D

2009-11-19 @ 23:06:39 // URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: [MICKESEGNA]

Ja var också på det :). Men dem visade ju twilight innan på bion :P?

2009-11-23 @ 17:47:08 // URL: http://mickesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0