Underwear

Åååååååååååååååh vad jag önskar att jag hade massa pengar just nu... Typsikt... :( Har hittat massa fina saker jag vill köpa. Kläder, skor, väskor och massa snygga underkläder :) Blir som tokig. Man ska nog ALDRIG internet-fönster-shoppa när man inte har pengar. Ingen bra idé. Man blir ju bara deppig eller får en väldigt hög kredit räkning ;) HAHA! Nej då. Så långt ska jag inte gå, då får jag hålla mig i skinnet tills lönen kommer nästa vecka istället. Men åååh. Sakerna ska ju alltid vara så mycket finare när kontot skriker efter pengar.. suck... mamma jag önskar mig detta i julklapp :D



Strumpbyxorna är lite lustiga tycker jag. hih ^^ spindelnät. Kanske passade bättre till Halloween visserligen men dom var ändå lite coola.

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Gumman !

Ska bara kolla in vilket offer jag ska anfalla...:-))

2009-11-20 @ 08:04:53 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0