Work-out

Oh nu är jag äntligen hemma igen. Känns som att jag varit borta heeela dagen med en snabb visit hemma förut för ombyte av kläder. hehe. Jag fick jobba lite i grannstaden idag, i en annan butik :S Men det gick kanon och det är alltid kul att få se lite nytt i jobbet. Gott gott. När jag slutade klockan 16.00 så åkte jag hem och slängde på mig träningskläderna och åkte bort till gymmet. Så jäkla gött! Man känner att man får ur sig lite energi, dålig energi som man inte vill gå runt med i kroppen. Efter någon timmes träning så belönade jag mig själv med en solning som förra gången. Får nog fortsätta så. Jätte skönt sätt att koppla av på efter ett träningspass. Oh Yes! Men nästa gång blir det nog inga maskiner, nu är det dags att köra på passen igen. Skoj skoj skoj :D Köra lite Bodybalance, Core, Bodycombat (?), Bodyjam, Bodystep och mycket mer. Inte allt på en gång då naturligtvis haha ;p


Nu har jag kommit hem, fått i mig lite kvällsmat. Mm yogurt, müsli och valnötter (heter det så, valnötter? Lät så konstigt när jag sa och skrev det haha). mmm så gott! Så nu ska jag andas ut ordentligt och sen ta mig en goo goo dusch :) Får se om det hinns med en film senare eller inte. Har så mycket att titta på nu så jag vet inte vart jag ska börja ;)

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

härligt att få lite motion! ^^



söt lila färg du har här på bloggen! ^^

2009-11-12 @ 21:28:01 // URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0