Det var ju det där med samvete..

Jag och S har pratat ett tag nu om hennes såkallade samvete. Vi har pratat lite på vart det kom ifrån osv osv. Då ifrågasätter jag folk som verkar tro att jag har ett samvete. Hur tänker ni då? Tror du jag bryr mig om att Du blir ledsen, eller om du blir sårad, eller om du tror att du är stöddig eller om ni inte tycker om mig, eller vad som. Svar: Nej.
Verkligen inte. Varför skuller jag? Har ingen som helst anledning till att ha dåligt samvete inför folk som jag inte bryr mig om. Visst, ni kan kalla mig kall, eller bitch, eller vad ni vill. Jag BRYR MIG INTE! Hata, avsky bäst ni vill. Det är ändå jag som vinner på det i slut ändan ändå ;)
Fast jag måste dock erkänna att det är fruktansvärt roande att titta på. Denna cirkus som pågår i och runt min stad. Man får sig ju ett par goa skratt iaf. -hehe- och det är ju alltid nått. (fast det pågår väl sånt i hela sverige med så) Men som sagt. Jag slösar inte min dyrbara tid på folk som inte förtjänar den ;) Give me one reason.
Jag har en viss bitchig attityd, Deal with it! Tycker du inte om det ska du inte heller öppna munnen om du inte kan ta lite mothugg. Så är det. Klarar man inte det ska man vara tyst istället. Jag hade inte brytt mig om jag så gick över dig.

Tror ni nu folk kan försöka förstå att jag inte bryr mig i deras liv. Många tror kanske det men icke. jag bryr mig om mina vänner och min familj. De som verkligen betyder något.

men jag måste få avsluta med ett gott skratt iaf -HAHA- tack och hej!

men nu blir det väl som vanligt ett jävla liv på folk som tror att det handlar om dom! Skulle inte förvåna mig. Rätt komiskt faktiskt, alla tror att min värld kretsar kring dom. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0