Dreams


Känner att jag får börja denna underbara dag med en underbar låt. Denna låten vaknar jag upp till varje morgon. Hur skönt är inte det då! :) Lovley.

Sitter just nu och äter frukost och hoppas att tiden inte går alltför fort fram. Har en del att göra innan jag ska åka iväg till bilprovningen. *hoppas* vilket är snart ... Hmm får nog lägga på ett kol om jag vill komma i tid.

Sen blir det massa ärenden som ska uträttas. Lite vuxen poäng sådär ;) Sen ska jag träffa catta. Kanske kanske kanske hinner med en kaffe hos sandra också men tiden verkar knapp :(

Nä nu får jag slänga i mig min fina frukost som jag gjort idag :) En macka med vitlöksgör och tomat, en skål med flingor, lite oliver vid sidan av och ett glas mjölk. HAHA vilken jäkla blandning insåg jag nu när jag skrev det. men men det är gott iaf :)

hoppas ni får en bra dag i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Ja det är mysigt när det är mörkt ute och det knastrar under fötterna av snön och ljusstakar lyser i alla fönster :) Fast än är det ju ingen snö så då tycker jag det känns bättre när solen lyser och man kan njuta av värmen.

2009-10-14 @ 14:06:51 // URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: attis

Hoppas det gick bra på bilprovningen. Ha det jättebäst.

Kram

2009-10-14 @ 15:15:57 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0