Feeding Time


Åh jag är så hungrig så det är inte sant. Så så så hungrig. Jag hade nog kunnat äta en hel ko just nu tror jag.. Med päls och klövar och allt. ja då förstår ni säkert min starka hunger ^^ Känner att jag verkligen inte orkar laga något, är helt slut. Så jag funderar starkt på en pizza MEN jag orkar inte hämta den.. HAHA! DÅ är man lat. Riktigt lat med tanke på att pizzerian kanske ligger 100 meter bort haha! Men ibland får man faktiskt ha sådana lata dagar. Lite väl lata kanske men men. Jag får nog gå dit ändå för snart tror jag magen hoppar ut och ger mig en redig smäll för att den inte fått mat på länge... typiskt.

Nä nu måste jag ta tag i den här hungern innan jag tuppar av. See Ya!

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

ååhh fan va nice me pizza :D

2009-10-07 @ 19:25:00 // URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Mimi

Hejhej!

Allt bra med dig idag? :)

2009-10-07 @ 23:51:54 // URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0